Droga Mamo, Drogi Tato!
Przyszedł czas w którym Twoje dziecko staje się coraz bardziej samodzielne. Rozpoczyna nowe zajęcia, wchodzi w nowe otoczenie, spotyka nowych ludzi. I musi na ten czas rozstać się z Tobą…
Podpowiem Ci, jak sprawić, żeby nowe wydarzenie w życiu Twojego malucha było ekscytującą przygodą, a nie stresującym przeżyciem.
- Przyjdź z dzieckiem na zajęcia pokazowe
Organizowane w naszej szkole zajęcia pokazowe to doskonała okazja by zapoznać malucha z panią, otoczeniem, formą zajęć. Możecie nam wierzyć – większość trzylatków już po pierwszej godzinie jest w stanie z całą dziecięcą stanowczością stwierdzić: ”Tak, chcę tu przychodzić.” I uparcie trwać przy swoim… - Bądź pozytywnie nastawiony
Dobrze wiemy, jak wiele sprzecznych uczuć może kotłować się w Twojej głowie, kiedy oddajesz swoją pociechę w nasze ręce. Ale pamiętaj: dzieci są niczym radary, które bezbłędnie wychwytują wszystkie emocje dorosłych. Jeśli w twoich słowach, gestach i postawie wyczują entuzjazm, radość i ekscytację, dużo łatwiej przyjdzie im uczestnictwo w pierwszych zajęciach. - Pozwól Swojemu dziecku być Zosią-samosią
Z doświadczenia wiemy, że dzieci, które choćby w stopniu podstawowym opanowały czynności samoobsługowe, lepiej funkcjonują na zajęciach. Omija je np. stres związany z korzystaniem z toalety, podczas gdy nie ma pod ręką mamy, która mogłaby podciągnąć rajstopki. U trzylatka może to urosnąć do rangi katastrofy i skutecznie zabić całą radość płynącą z zajęć. Dlatego nauka samodzielności Twojej pociechy to korzyść dla nas wszystkich. - Zabierzcie małego przyjaciela
Pozwól dziecku zabrać ze sobą jakąś małą zabawkę, figurkę, autko, itp. Coś, co może swobodnie schować do kieszonki i wyjąć, gdy ogarnie je tęsknota. To pomoże Twojemu maluchowi zakotwiczać się od czasu do czasu z domem, a jednocześnie wpłynie na jego poczucie bezpieczeństwa. - Kupcie schowek na skarby
Na naszych zajęciach poruszamy się wokół wszystkich aspektów rozwoju małego dziecka: sfery poznawczej, społecznej, emocjonalnej i intelektualnej. I staramy się, aby z każdych zajęć maluch wyniósł coś namacalnego, wytwór swojej kreatywności, pracę plastyczną, konstrukcję bądź rysunek. Wybierzcie z dzieckiem teczkę do przechowywania tych skarbów i przynoście ją na lekcje. Daje ona maluchom poczucie ważności i samostanowienia. - Zaufaj naszym metodom
Z przedszkolakami pracujemy metodą immersji, której nazwa wywodzi się z angielskiego słowa “immersion” oznaczającego dosłownie zanurzenie. Ten sposób nauki sprawdza się doskonale w pracy z najmłodszymi, ponieważ dzieci na tym etapie rozwoju chłoną język z otoczenia i zupełnie nieświadomie kodują wyrażenia i zwroty w języku angielskim. Aby język obcy “uwolnił się” z umysłu Twojego dziecka, niezbędny jest jeden czynnik…czas. - Daj swojemu dziecku czas
Na naszych zajęciach każde dziecko może być sobą, ma czuć się bezpiecznie i swobodnie, dobrze się bawić, śmiać się, spędzać miło czas i rozwijać harmonijnie. Oraz uczyć języka angielskiego. Nie bez powodu nauka pojawia się jako ostatni pozycja. Każde dziecko ma swoje własne tempo przyswajania i przekształcania wiedzy, ale wszystkie łączy jedna cecha: muszą lubić zajęcia i nauczyciela, który im tą wiedzę przekazuje. Więc jeśli widzicie swoje dziecko, które wychodząc z sali, ma uśmiech od ucha do ucha przyklejony do twarzy, to najlepszy dowód, że cel zajęć został zrealizowany.